Provizorní most ve Valech změní své „působiště“

25. 7. 2017

Most spojující břehy Labe mezi Valy a Mělicemi už nebude mostním provizoriem.

Ředitelství vodních cest ČR tu jako investor vybuduje plnohodnotný most, který už je projektován s očekáváním splavnění Labe. Na investici za více než 200 milionů korun se bude částečně podílet i Pardubický kraj a to částkou nižší než 47 milionů korun. Současné mostní provizorium poté přejde do majetku kraje. „Po řádné kontrole čepů, spojovacích dílů, po provedení protikorozní úpravy atd. budeme most nadále využívat jako provizorium při modernizaci a opravách krajských mostů. V havarijním či velmi špatném stavu máme takových mostů několik desítek. Využitím této konstrukce můžeme práce na opravách jiných mostů výrazně zlevnit,“ řekl ředitel Správy a údržby silnic Pardubického kraje Miroslav Němec. Samotný most ve Valech bude Ředitelství vodních cest ČR se společným zadavatelem Správou a údržbou silnic Pardubického kraje realizovat zřejmě v letech 2018 / 2019

Správce webu
Správa a údržba silnic Pardubického kraje

CO VÁS ZAJÍMÁ

Stromy mají svůj význam i  v zimním období

13. 1. 2022

Stromy mají svůj význam i v zimním období

PARDUBICKO - Pod termínem údržba silnic si většina řidičů představuje v zimním období odstraňování sněhu nebo námrazy z vozovky a v létě jejich opravu. Málokdo si přitom uvědomuje, že součástí komunikací protínajících krajinu je i silniční zeleň. S nadsázkou, která má k pravdě blíž, než by se mohlo zdát, se říká, že silničáři jsou zároveň poměrně velkým zemědělským družstvem. Vedle pravidelného sekání trávy podél silnic se musí starat také o křoviny podél cest, odstraňovat náletové dřeviny a ošetřovat stromy. A těch je tolik, že by dohromady daly solidně velký les.

Akce Ostatní
Vyvracíme mýtus: Silničáři zase zaspali!

12. 1. 2022

Vyvracíme mýtus: Silničáři zase zaspali!

Každoročně se my silničáři setkáváme ze strany řidičů se stížnostmi na naši práci. Zlobí se, že ne všechny silnice jsou perfektně prohrnuté a někdy to trvá i pár hodin, než zvládneme protáhnout úsek, kterým třeba jezdí do práce. Možná by tedy stálo za to přiblížit, jak to vlastně v zimě u nás chodí. Zkusíme ukázat náš pohled a vyvrátit oblíbený mýtus o tom, že silničáři každý rok zaspí.

Ostatní

Další aktuality