Oprava výtluků asfaltových ploch a komunikací

Nabízíme Vám následující technologie opravy výtluků

  • asfaltovou emulzí a kamenivem
  • asfaltovou směsí za tepla i za studena
  • modifikovanou asfaltovou zálivkou (trhliny a spáry)
  • oprava povrchu vozovky většího rozsahu
  •  oprava silničním nátěrem

Oprava výtluků asfaltovou emulzí a kamenivem

Tato metoda je vhodná při lokálním výskytu poruch povrchu komunikací a asfaltových ploch a včasnou opravou lze zabránit dalšímu rozšiřování výtluků a prodloužit tak životnost asfaltového povrchu. Opravou dojde k zacelení a uzavření krytu vozovky.

Jedná se o rychlý a efektivní způsob opravy, kdy ještě není třeba provádět frézování poškozených vrstev a následnou pokládku horké asfaltové směsi.

Tryskovou metodu lze také využít pro vyrovnání drobných nerovností vozovek.

Průběh opravy asfaltovou emulzí a kamenivem

První krok je očištění poškozené vozovky stlačeným vzduchem, následně aplikujeme postřik asfaltovou emulzí, dále se tlakově nanáší vrstva kameniva obaleného asfaltovým pojivem. V poslední fázi opravy je aplikován tlakový posyp opraveného povrchu vozovky kamenivem.

Oprava výmolů na komunikacích asfaltovou směsí za tepla i za studena

Technologie se využívá při opravách výtluků a poruch komunikací s asfaltovým povrchem. Spočívá ve výměně porušených povrchových vrstev za kvalitní asfaltobetonovou směs.

Jak probíhá oprava výtluků asfaltovou směsí za tepla či za studena

Porušené místo vyfrézujeme, okraje dle typu poruchy a materiálu zahraníme bouracím kladivem nebo zařízneme pomocí diamantového kotouče, vzniklý prostor očistíme a dle potřeby opatříme spojovacím postřikem.

Následně vyplníme připravený prostor horkou nebo studenou asfaltovou směsí a výplň důkladně zhutníme vibračním válcem či deskou. Pro dlouhotrvající efekt opravy asfaltu nakonec ošetříme vzniklé spáry.

Oprava trhlin, prasklin a otevřených spár na asfaltových plochách a komunikacích

Opravu trhlin, prasklin a otevřených spár realizujeme vyfoukáním a nahřátím horkým vzduchem s aplikací modifikované asfaltové zálivky. Tato metoda je vhodná na ještě dostatečně kvalitní a soudržné povrchy bez většího rozpadu okolí spáry či praskliny a pro všechny spáry, kde je nutná dilatace. Typickým příkladem je napojení různých druhů materiálů jako je beton - asfalt nebo beton - kov (rám kanalizačního poklopu, odvodňovačů apod.).

Oprava povrchu vozovky většího rozsahu

Tato metoda je vhodná při četném výskytu poruch vozovek. Prvním krokem je frézování povrchu vozovky silniční frézou WIRTGEN W 60 Ri, následuje zametení a očištění frézované plochy, poté nanesení spojovacího postřiku, dále následuje pokládka asfaltových směsí finišerem VÖGELE SUPER 800, dokončené hutněním válcem HAMM HD 14.

Oprava povrchu vozovky silničním nátěrem

Tato technologie je vhodná pro obnovu povrchu vozovky. Jedná se o povrchovou úpravu tvořenou z vrstvy pojiva naneseného pomocí rozstřikovače a vrstvy kameniva naneseného na pojivo pomocí podrcovače. Před nátěrem musí být povrch vozovky vyčištěn a bez výtluků. Nástřik pojiva a ihned následující nanesení kameniva do čerstvého nástřiku provádí v jedné fázi nátěrová souprava SCHÄFER. Kamenivo se do pojiva zatlačí válcováním. Nezatlačené přebytečné kamenivo se zametá a odsává. Nátěry se provádí jednoduché, nebo dvojité ve frakcích 2-4, 4-8, 8-11.

Kontaktujte nás

Pro další informace a objednávky využijte níže připojený formulář nebo volejte obchodní úsek na tel. č.: 466 052 746, mobil:  602 185 532 (Ivana Jungwirtová).

Další kontakty

Ke stažení

CO VÁS ZAJÍMÁ

Otevření obchvatu Dašic se blíží

22. 7. 2024

Otevření obchvatu Dašic se blíží

V minulém týdnu se uskutečnil jeden z posledních kontrolních dnů na stavbě obchvatu Dašic. Téměř tři kilometry dlouhá stavba bude v režimu zkušebního provozu spuštěna pro veřejnost 26. srpna. Stavba výrazně uleví městu Dašice, jehož centrem na dálnici D35 jezdí několik tisíc aut denně.

Otevírá se silnice v Dolním Újezdu, křižovatka je bezpečnější

15. 7. 2024

Otevírá se silnice v Dolním Újezdu, křižovatka je bezpečnější

Od úterý 16. července se bude obyvatelům Dolního Újezdu na Litomyšlsku i dalších okolních obcí lépe žít. Po téměř čtyřech měsících skončila již druhá etapa rekonstrukce komunikace II/359. Silničáři stihli projekt dokončit s více než měsíčním předstihem oproti plánovanému harmonogramu. Řidiči mohou po nové vozovce jezdit již od ranních hodin.

Další aktuality

Chcete zajistit opravu výtluků, trhlin a spár nebo získat více informací? Napište nám