Oprava výtluků asfaltových ploch a komunikací
Nabízíme Vám následující technologie opravy výtluků
- asfaltovou emulzí a kamenivem
- asfaltovou směsí za tepla i za studena
- modifikovanou asfaltovou zálivkou (trhliny a spáry)
- oprava povrchu vozovky většího rozsahu
- oprava silničním nátěrem
Oprava výtluků asfaltovou emulzí a kamenivem
Tato metoda je vhodná při lokálním výskytu poruch povrchu komunikací a asfaltových ploch a včasnou opravou lze zabránit dalšímu rozšiřování výtluků a prodloužit tak životnost asfaltového povrchu. Opravou dojde k zacelení a uzavření krytu vozovky.
Jedná se o rychlý a efektivní způsob opravy, kdy ještě není třeba provádět frézování poškozených vrstev a následnou pokládku horké asfaltové směsi.
Tryskovou metodu lze také využít pro vyrovnání drobných nerovností vozovek.
Průběh opravy asfaltovou emulzí a kamenivem
První krok je očištění poškozené vozovky stlačeným vzduchem, následně aplikujeme postřik asfaltovou emulzí, dále se tlakově nanáší vrstva kameniva obaleného asfaltovým pojivem. V poslední fázi opravy je aplikován tlakový posyp opraveného povrchu vozovky kamenivem.
Oprava výmolů na komunikacích asfaltovou směsí za tepla i za studena
Technologie se využívá při opravách výtluků a poruch komunikací s asfaltovým povrchem. Spočívá ve výměně porušených povrchových vrstev za kvalitní asfaltobetonovou směs.
Jak probíhá oprava výtluků asfaltovou směsí za tepla či za studena
Porušené místo vyfrézujeme, okraje dle typu poruchy a materiálu zahraníme bouracím kladivem nebo zařízneme pomocí diamantového kotouče, vzniklý prostor očistíme a dle potřeby opatříme spojovacím postřikem.
Následně vyplníme připravený prostor horkou nebo studenou asfaltovou směsí a výplň důkladně zhutníme vibračním válcem či deskou. Pro dlouhotrvající efekt opravy asfaltu nakonec ošetříme vzniklé spáry.
Oprava trhlin, prasklin a otevřených spár na asfaltových plochách a komunikacích
Opravu trhlin, prasklin a otevřených spár realizujeme vyfoukáním a nahřátím horkým vzduchem s aplikací modifikované asfaltové zálivky. Tato metoda je vhodná na ještě dostatečně kvalitní a soudržné povrchy bez většího rozpadu okolí spáry či praskliny a pro všechny spáry, kde je nutná dilatace. Typickým příkladem je napojení různých druhů materiálů jako je beton - asfalt nebo beton - kov (rám kanalizačního poklopu, odvodňovačů apod.).
Oprava povrchu vozovky většího rozsahu
Tato metoda je vhodná při četném výskytu poruch vozovek. Prvním krokem je frézování povrchu vozovky silniční frézou WIRTGEN W 60 Ri, následuje zametení a očištění frézované plochy, poté nanesení spojovacího postřiku, dále následuje pokládka asfaltových směsí finišerem VÖGELE SUPER 800, dokončené hutněním válcem HAMM HD 14.
CO VÁS ZAJÍMÁ
6. 3. 2024
Svah u Brandýsa nad Orlicí je už z části zabezpečený, auta by po silnici měla jezdit nejpozději do k
Sesuvy kamení a pády stromů z nestabilního svahu ohrožují silnici III/3123 u Brandýsa nad Orlicí, která je v tuto chvíli zcela uzavřená. Díky spolupráci Pardubického kraje, Správy a údržby silnic Pardubického kraje (SÚS Pk), radnice a soukromého vlastníka se daří velkou část masivu očistit od největších rizik. Nyní se společně připravuje projekt stabilizaci svahu a zajištění bezpečnosti z dlouhodobého hlediska. Kvůli tomu do města na přelomu února a března zamířili zástupci Pardubického kraje v čele s prvním náměstkem Michalem Kortyšem.
5. 3. 2024
Informační kampaň k opravě Wonkova mostu začíná, omezení v dopravě budou od června
Most Pavla Wonky je klíčovou dopravní stavbou v krajském městě. Právě v těchto dnech začínají přípravné práce k jeho rekonstrukci, zatím bez omezení dopravy. Se zúžením do jednoho jízdního pruhu v každém směru musejí řidiči počítat od června. Veřejným projednáním s on-line přenosem dnes začala informační kampaň.