Hledáme nové kolegy

7. 8. 2017

Správa a údržba silnic Pardubického kraje hledá nové kolegy na pozice specializovaných řidičů a obsluhy technologických zařízení.

Silničáři hledají své nové kolegy. Poptávka po kvalifikovaných pracovnících jako jsou specializovaní řidiči, obsluhy technologických zařízení a mechanizmů, opraváři, zámečníci roste. Tyto profese potřebuje i správa silnic. Proto i platy zaměstnanců Správy a údržby silnic Pardubického kraje průběžně rostou, k prozatím poslednímu razantnějšímu navýšení došlo k 1. červenci letošního roku změnou tabulek, podle kterých jsou „cestáři“ odměňováni. Lidé na „SÚSce“ si polepšili o 9,4 procenta. Výdělky závisí na kvalifikaci a délce praxe.

Zejména řidiče Správa a údržba silnic Pardubického kraje hledá. Aktuálně pro cestmistrovství v Ústí nad Orlicí, v Žamberku, v Třemošnici a v Luži. Práce je spojená s letní a zimní údržbou silniční sítě, spočívá v řízení, údržbě a opravách vozidel nad 12 tun. Uchazeči musí mít řidičský průkaz na těžký nákladní automobil a také profesní průkaz. Organizace je servisní složkou svého zřizovatele Pardubického kraje. Zabezpečuje službu, která se týká prakticky každého občana našeho kraje a této země. Proto je tak důležitá spolehlivost této služby. Přestože odboráři rezortu dopravy a i správy silnic intenzivně tlačí na nárůsty platů zaměstnanců, daří se zatím na rozdíl od jiných druhů dopravy držet tripartitní smír, říká představitel odborů správy silnic Ing. František Weisbauer.

"Protože však tlak odborů je obvykle rozumný a uměřený, většinou mu podlehneme", řekl nám s úsměvem ředitel Miroslav Němec.

Správce webu
Správa a údržba silnic Pardubického kraje

CO VÁS ZAJÍMÁ

Stromy mají svůj význam i  v zimním období

13. 1. 2022

Stromy mají svůj význam i v zimním období

PARDUBICKO - Pod termínem údržba silnic si většina řidičů představuje v zimním období odstraňování sněhu nebo námrazy z vozovky a v létě jejich opravu. Málokdo si přitom uvědomuje, že součástí komunikací protínajících krajinu je i silniční zeleň. S nadsázkou, která má k pravdě blíž, než by se mohlo zdát, se říká, že silničáři jsou zároveň poměrně velkým zemědělským družstvem. Vedle pravidelného sekání trávy podél silnic se musí starat také o křoviny podél cest, odstraňovat náletové dřeviny a ošetřovat stromy. A těch je tolik, že by dohromady daly solidně velký les.

Akce Ostatní
Vyvracíme mýtus: Silničáři zase zaspali!

12. 1. 2022

Vyvracíme mýtus: Silničáři zase zaspali!

Každoročně se my silničáři setkáváme ze strany řidičů se stížnostmi na naši práci. Zlobí se, že ne všechny silnice jsou perfektně prohrnuté a někdy to trvá i pár hodin, než zvládneme protáhnout úsek, kterým třeba jezdí do práce. Možná by tedy stálo za to přiblížit, jak to vlastně v zimě u nás chodí. Zkusíme ukázat náš pohled a vyvrátit oblíbený mýtus o tom, že silničáři každý rok zaspí.

Ostatní

Další aktuality