Hledáme nové kolegy
7. 8. 2017
Správa a údržba silnic Pardubického kraje hledá nové kolegy na pozice specializovaných řidičů a obsluhy technologických zařízení.
Silničáři hledají své nové kolegy. Poptávka po kvalifikovaných pracovnících jako jsou specializovaní řidiči, obsluhy technologických zařízení a mechanizmů, opraváři, zámečníci roste. Tyto profese potřebuje i správa silnic. Proto i platy zaměstnanců Správy a údržby silnic Pardubického kraje průběžně rostou, k prozatím poslednímu razantnějšímu navýšení došlo k 1. červenci letošního roku změnou tabulek, podle kterých jsou „cestáři“ odměňováni. Lidé na „SÚSce“ si polepšili o 9,4 procenta. Výdělky závisí na kvalifikaci a délce praxe.
Zejména řidiče Správa a údržba silnic Pardubického kraje hledá. Aktuálně pro cestmistrovství v Ústí nad Orlicí, v Žamberku, v Třemošnici a v Luži. Práce je spojená s letní a zimní údržbou silniční sítě, spočívá v řízení, údržbě a opravách vozidel nad 12 tun. Uchazeči musí mít řidičský průkaz na těžký nákladní automobil a také profesní průkaz. Organizace je servisní složkou svého zřizovatele Pardubického kraje. Zabezpečuje službu, která se týká prakticky každého občana našeho kraje a této země. Proto je tak důležitá spolehlivost této služby. Přestože odboráři rezortu dopravy a i správy silnic intenzivně tlačí na nárůsty platů zaměstnanců, daří se zatím na rozdíl od jiných druhů dopravy držet tripartitní smír, říká představitel odborů správy silnic Ing. František Weisbauer.
"Protože však tlak odborů je obvykle rozumný a uměřený, většinou mu podlehneme", řekl nám s úsměvem ředitel Miroslav Němec.
CO VÁS ZAJÍMÁ
15. 5. 2024
Plánovaná rekonstrukce Wonkova mostu startuje 1. června
V sobotu 1. června začne dopředu dlouho avizovaná rekonstrukce Wonkova mostu v Pardubicích, která bude trvat až do podzimu příštího roku. Oprava je nutná kvůli nevyhovujícímu technickému stavu mostu. Kvůli probíhajícím pracím bude provoz zúžený do dvou pruhů.
6. 5. 2024
Stavební sezona začala
Stavební sezóna už je v plném proudu! Ta letošní má být v oblasti silničního hospodářství jedna z nejnákladnějších v historii Pardubického kraje. Samospráva plánuje na rekonstrukce silnic a mostů vynaložit téměř tři miliardy korun včetně daně. Celkem se má letos začít či dokončit zhruba sto projektů, projekční příprava probíhá na dalších téměř 70.