Oprava výtluků asfaltových ploch a komunikací

Správa a údržba silnic Pardubického kraje nabízí obcím, firmám i soukromým subjektům opravu výtluků asfaltových vozovek, parkovišť a dalších zpevněných komunikací a ploch.

Nabízíme Vám následující technologie opravy výtluků

  • asfaltovou emulzí a kamenivem
  • asfaltovou směsí za tepla i za studena
  • modifikovanou asfaltovou zálivkou (trhliny a spáry)
  • oprava povrchu vozovky většího rozsahu
  •  oprava silničním nátěrem

Oprava výtluků asfaltovou emulzí a kamenivem

Oprava vozovky

Tato metoda je vhodná při lokálním výskytu poruch povrchu komunikací a asfaltových ploch a včasnou opravou lze zabránit dalšímu rozšiřování výtlukůprodloužit tak životnost asfaltového povrchu. Opravou dojde k zacelení a uzavření krytu vozovky.

Jedná se o rychlý a efektivní způsob opravy, kdy ještě není třeba provádět frézování poškozených vrstev a následnou pokládku horké asfaltové směsi.

Tryskovou metodu lze také využít pro vyrovnání drobných nerovností vozovek.

Průběh opravy asfaltovou emulzí a kamenivem
První krok je očištění poškozené vozovky stlačeným vzduchem, následně aplikujeme postřik asfaltovou emulzí, dále se tlakově nanáší vrstva kameniva obaleného asfaltovým pojivem. V poslední fázi opravy je aplikován tlakový posyp opraveného povrchu vozovky kamenivem.

Oprava výmolů na komunikacích asfaltovou směsí za tepla i za studena

Technologie se využívá při opravách výtluků a poruch komunikací s asfaltovým povrchem. Spočívá ve výměně porušených povrchových vrstev za kvalitní asfaltobetonovou směs.

Jak probíhá oprava výtluků asfaltovou směsí za tepla či za studena

Ukázka frézováníPorušené místo vyfrézujeme, okraje dle typu poruchy a materiálu zahraníme bouracím kladivem nebo zařízneme pomocí diamantového kotouče, vzniklý prostor očistíme a dle potřeby opatříme spojovacím postřikem.

Následně vyplníme připravený prostor horkou nebo studenou asfaltovou směsí a výplň důkladně zhutníme vibračním válcem či deskou. Pro dlouhotrvající efekt opravy asfaltu nakonec ošetříme vzniklé spáry.

Oprava trhlin, prasklin a otevřených spár na asfaltových plochách a komunikacích

Opravu trhlin, prasklin a otevřených spár realizujeme vyfoukáním a nahřátím horkým vzduchem s aplikací modifikované asfaltové zálivky. Tato metoda je vhodná na ještě dostatečně kvalitní a soudržné povrchy bez většího rozpadu okolí spáry či praskliny a pro všechny spáry, kde je nutná dilatace. Typickým příkladem je napojení různých druhů materiálů jako je beton - asfalt nebo beton - kov (rám kanalizačního poklopu, odvodňovačů apod.).

Oprava povrchu vozovky většího rozsahu

Oprava výmolů finišer VÖGELE Super 800

Tato metoda je vhodná při četném výskytu poruch vozovek. Prvním krokem je frézování povrchu vozovky silniční frézou WIRTGEN W 60 Ri, následuje zametení a očištění frézované plochy, poté nanesení spojovacího postřiku, dále následuje pokládka asfaltových směsí finišerem VÖGELE SUPER 800, dokončené hutněním válcem HAMM HD 14.

Oprava povrchu vozovky silničním nátěrem

Tato technologie je vhodná pro obnovu povrchu vozovky. Jedná se o povrchovou úpravu tvořenou z vrstvy pojiva naneseného pomocí rozstřikovače a vrstvy kameniva naneseného na pojivo pomocí podrcovače. Před nátěrem musí být povrch vozovky vyčištěn a bez výtluků. Nástřik pojiva a ihned následující nanesení kameniva do čerstvého nástřiku provádí v jedné fázi nátěrová souprava SCHÄFER. Kamenivo se do pojiva zatlačí válcováním. Nezatlačené přebytečné kamenivo se zametá a odsává. Nátěry se provádí jednoduché, nebo dvojité ve frakcích 2-4, 4-8, 8-11.

Kontaktujte nás

Pro další informace a objednávky využijte níže připojený formulář nebo volejte obchodní úsek na tel. č.: 466 052 746, mobil:  602 185 532 (Ivana Jungwirtová). Další kontakty »

Chcete zajistit opravu výtluků, trhlin a spár nebo získat více informací? Napište nám

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Tisknout